Здравни новини и събития
Стресът на работа предразполага към ‘емоционално преяждане’
Жените, които са уморени и неудовлетворени от своята работа, са по-склонни да търсят упование в храната в моменти на прекомерен стрес, заключва финландско проучване.
Публикуваното в авторитетния American Journal of Cl...ощеМедикаментите - ефикасни колкото стент при стабилни пациенти
Консервативната терапия с подходящите медикаменти е толкова ефективна, колкото и стентирането на стеснените коронарни съдове при сърдечно болни в стабилно състояние, заключват изследователи от САЩ, цитирани от Ройтерс....ощеОловото в червилата - опасно ли е?
Оловото все още се използва в направата на някои от най-известните марки червила, дори и след като бе забранено в повечето бои поради своята токсичност,
Изследването на състава на над 400 различни червила в САЩ показв...ощеГрубоватите мъжки лица са по-привлекателни за жените
Изследователите са на крачка да докажат това, което е известно в актьорските среди от десетилетия насам, а именно: Жените често се привличат от мъже с добре изразени скули и широка долна челюст.
Тези и други мъжествен...ощеСърдечният инфаркт протича различно при жените
Жените по-рядко изпитват класическите симптоми на гръдна болка при настъпване на сърдечен удар, заключи мащабно проучване на повече от един милион души в САЩ.
Поради тази причина инфарктът при нежния пол често остава ...ощеДиетичната кола - свързана с повишен риск от сърдечен инфаркт
Въпреки че диетичната кола може и да е от полза за вашата фигура, ново проучване предполага, че хората, които я консумират всеки ден, имат повишен риск от сърдечен инфаркт и мозъчен инсулт.
Проучването, проследило със...ощеУпотребяващите марихуана са по-рискови шофьори
Шофьорите, които употребяват канабис в рамките на три часа преди шофиране, са два пъти по-опасни на пътя, заключва канадско проучване. Те са значително по-често участници в пътно-транспортно произшествие в сравнение с ...ощеЙо-йо ефектът може би не се дължи на липса на воля
Хормонални промени вероятно са причина за възвръщането на свалените килограми след спазването на диета, заключва ново проучване.
Отслабването не е шега работа, но по-трудно за мнозина се оказва задържането на сваленит...ощеЛюбителите на зелен чай с по-голям шанс за достойни старини
Възрастните, които редовно консумират чаша зелен чай, може би ще остареят по-здрави и ще имат по-голям шанс да запазят своята независимост до късни старини в сравнение със своите връстници, предполага обзорно японско п...ощеСноубордистите с повече травми от скиорите
Ново проучване от ски курорта Бърлингтън установи, че сноубордистите се нараняват малко по-често от скиорите, като най-рисковата група били младите, неопитни жени сноубордисти.
Видовете травми също се различавали при ...ощеПреяждате ли заради приятелите си
Сътрапезниците ви могат да променят осезаемо начина, по който се храните, без дори да разберете. В някои случаи това може да доведе до преяждане, особено ако човек се опитва да направи добро впечатление или да спечели ...ощеОще статии...
- HPV инфекцията - заплаха не само за нежния пол, но и за мъжете
- Високият ръст е свързан с по-здраво сърце?
- Храната в училище може би не е фактор за детското затлъстяване
- Наднорменото тегло е свързано с появата на акне при момичетата
- Какво количество йод е твърде много?
- Възможно ли е разбитото сърце да предизвика инфаркт?
- Работещите в офиси "забравят да стават"
- Интернет променя мозъка подобно на алкохола и наркотиците
- Пушенето на марихуана не уврежда белите дробове
- Мъжете са най-недоволни от ‘биреното си коремче’ и малкото мускули
Реклама




