Умерената консумация на алкохол намалява умственото засягане

алкохол и алцхаймерТежката консумация на алкохол е свързана с повишен риск от когнитивно увреждане, но за сметка на това лекия до умерен прием на алкохолни питиета намалява този риск, сочи проучване.

Китайски лекари установили, че средната алкохолна консумация на седмица при лицата с когнитивни увреждания е значително по-висока (861.89 грама) спрямо консумираните количества при лицата с нормални умствени способности (241.21 г).

Оценките по Mini-Mental Status Examination (MMSE) били по-високи при умерените и леки консуматори спрямо въздържателите и злоупотребяващите с алкохол.

В настоящия анализ провеждането на физическо натоварване над 30 минути на ден също било свързано с 60% понижен риск от умствено засягане. Дори и малките количества упражнения били свързани с 48% понижен риск.

Резултатите от това проучване са представени на 26-та международна конференция, посветена на болестта на Алцхаймер.

Източник: doctorbg.com

Коментари  
  •  
  •  
  • Отговори с цитат
  • Цитирай

#1Vasilec»2011-04-06 12:28

Пийте алкохол за здраве :))) :bandit:
0+−

Vasilec

Екипът на ЗдравБъди.com Ви благодари, че пишете на кирилица във Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни думи, лични нападки или рекламно съдържание, той може да бъде изтрит.

Добавете коментар

Защитен код
Обнови

Реклама

Следете ни

Реклама